Організація
роботи з документами в управлінні здійснюється відповідно до
Інструкції з діловодства в Пенсійному фонді України, затвердженої наказом
Пенсійного фонду України від 6 лютого 2009 року № 16 "Про Інструкцію з
діловодства в Пенсійному фонді України” із змінами від 5 січня 2010 року № 1 та від 30 червня 2010 року № 74.
В управлінні відповідальність за організацію діловодства в цілому несе начальник управління,
а загальне керівництво роботою діловодної служби покладається на заступника
начальника управління згідно із розподілом функціональних
повноважень.
Основні
функції діловодства в управлінні виконує спеціаліст з діловодства, який здійснює безпосередньо діловодне обслуговування,
організаційно-методичну роботу, пов’язану з документами, і відповідає за організацію та належний
рівень ведення діловодства.
Організацію
роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом здійснює спеціаліст відповідальний за питання режиму секретності управління та
визначається спеціальними нормативно-правовими актами.
Діловодство
за зверненнями громадян в управлінні ведеться окремо від загального
діловодства та визначається спеціальними нормативно-правовими актами.